ПРАВИЛА КОРИСТУВАННЯ СЕРВІСОМ «ОНЛАЙН-КОНСУЛЬТАЦІЇ»

1. Сервіс «Онлайн-консультації» призначено для надання відповідей на ситуаційні запитання з податкового та трудового законодавства, бухгалтерського обліку, а також юридичних і кадрових питань, що виникають під час провадження господарської діяльності.

2. Під час надання відповідей на запитання береться до уваги кількість і склад інформації в них. Чим детальніше й конкретніше запитання, тим більш вичерпну відповідь ви отримаєте. Тому в запитанні доцільно:

  • — описати господарську ситуацію, котра спонукала до виникнення питання;
  • — сформулювати умови, за яких виникла така ситуація, й озвучити дії, що були вжиті;
  • — указати всі особливості, які можуть вплинути на повноту й правильність відповіді (режим оподаткування, період здійснення операції, документальне оформлення тощо).

Загальний строк для надання відповіді — 5 (п'ять) повних робочих днів (без урахування дня, коли питання було поставлене, та дня надання відповіді).
У виняткових випадках, якщо запитання вимагатиме детальнішого вивчення, строк для надання відповіді може бути подовжено, про що ми обов’язково повідомляємо.

3. На розгляд кожного окремого запитання користувача виділяється 5 робочих днів. Кожне наступне запитання опрацьовуватиметься консультантами протягом 5-ти робочих днів починаючи з граничної дати для відповіді на попереднє запитання. Якщо протягом одного дня буде поставлено одночасно декілька запитань (незалежно від того, були вони в одному повідомленні чи декількох), строк відповіді на друге та кожне наступне запитання подовжується на 5 робочих днів.

4. Якщо консультант просить уточнити запитання, а користувач надає уточнення наступного дня (або пізніше), то строк відповіді починає відлік заново (від дати уточнення).

5. У межах сервісу «Онлайн-консультації» до розгляду не приймаються:

5.1. Питання, які мають комплексний характер1 із необхідністю моделювання низки ситуацій та/або потребують широкого розкриття теми (такі питання розглядаються як замовлення на окрему статтю в газеті).

1 Наприклад:

  • — «Розкажіть усе про курсові різниці»;
  • — «Оренда офісу в засновника: бухгалтерський і податковий облік»;
  • — «Порядок реєстрації приватного підприємця від А до Я»;
  • — «Які податки потрібно сплачувати при імпорті товарів» тощо.

5.2. Питання по господарських ситуаціях, у яких передплатник моделює різні способи їх здійснення2 (із проханням надати роз’яснення до кожного зі способів), замінює суб’єктів3, які в них фігурують, просить надати роз’яснення для кожної сторони правовідносин4. Такі питання розглядаються як замовлення на окрему статтю в газеті.

2 Наприклад: «Підприємство планує використовувати авто працівника у своїй діяльності й компенсувати вартість ПММ. Які наслідки в частині ПДФО та військового збору, якщо:

  • — договір оренди авто буде укладений, і в ньому передбачатиметься компенсація ПММ?
  • — договір оренди авто буде укладений, але в ньому НЕ передбачатиметься компенсація ПММ?
  • — договір оренди авто НЕ буде укладений, але працівнику компенсуватимуть вартість використання авто і ПММ?».

3 Наприклад: «Підприємство планує взяти авто в оренду. Які податкові наслідки будуть в орендаря, якщо орендодавцем є:

  • — підприємство на загальній або спрощеній системі оподаткування?
  • — ФОП на загальній або спрощеній системі оподаткування?
  • — звичайна фізособа (непідприємець)?
  • — фізособа-нерезидент?».

4 Наприклад: «Фізособа продала право вимоги на нерухоме майно у вигляді житлового приміщення в будинку юрособі. Які податкові наслідки в такому випадку виникають у фізособи-продавця, юрособи-покупця та забудовника?».

5.3. Питання по оптимізації бізнесу, оптимізації оподаткування, схем ухилення від оподаткування.

5.4. Питання щодо проведення фахівцем редакції розрахунків, необхідних для здійснення господарської операції (розрахунок лікарняних, декретних, курсових різниць, розрахунок суми податків, зборів, інших платежів тощо) і заповнення форм звітності, первинних й інших документів на основі наданих передплатником вихідних даних.

5.5. Питання, що стосуються правовідносин, які регулюються іноземним, регіональним і місцевим законодавством.

5.6. Запити на складання документів (договорів, актів, претензій, позовів, наказів, інструкцій тощо) і питання по ситуаціях, що вимагають детального аналізу документів суб'єктів господарювання.

5.7. Питання, котрі мають особистий характер і не пов'язані з діяльністю суб'єктів господарювання (зокрема питання стосовно нарахування пенсій, субсидій, соціальних пільг і гарантій, у яких суб’єкт господарювання не бере участь, а надаються органами влади (окрім тих, що надаються фондами загальнообов’язкового державного соціального страхування)).

До розгляду не приймаються запити на підготовку матеріалів, пов’язаних із навчанням (реферати, курсові, дипломні роботи тощо) або науковою діяльністю.

Окрему увагу просимо звернути суб’єктів господарювання, котрі провадять діяльність у сфері аудиту, консалтингу та спеціалізованих бухгалтерських видань!!!

Одним із головних завдань у роботі сервісу є надання професійної та своєчасної допомоги бухгалтерам, керівникам, кадровикам, підприємцям. Кожен із них може отримати таку допомогу в разі, якщо стане нашим передплатником.

Тому ми вважаємо некоректним використання нашого сервісу для надання професійних послуг і лишаємо за собою право обмежувати кількість запитань від названих суб’єктів.

6. Якщо відповідь експерта видалася невичерпною чи незрозумілою, користувач має право вимагати його уточнення, виклавши суть претензії. Експерт обов'язково надасть відповідь протягом 5-ти (п’яти) робочих днів.

Із метою уникнення зловживань користувач сервісу може поставити не більш ніж 2 (два) уточнюючих запитання. У разі надання експертом відповідей на 2 уточнюючих запитання консультація автоматично вважається завершеною.

У випадку якщо в уточнюючому запитанні передплатник озвучує додаткову інформацію, котра не була вказана в тексті основного запитання, та це уточнення вимагає повторного розгляду або доопрацювання відповіді консультанта, таке запитання приймається до розгляду як нове.

7. Консультація є думкою спеціаліста, який зважає на умови поставленого запитання та чинні нормативні акти законодавства України. Консультація не наділена статусом офіційного документа, а має рекомендаційний характер. Висновок консультанта не вважається офіційною думкою редакції та може не збігатися з позицією органів влади. Компанія не несе відповідальності за наслідки (або можливі наслідки) використання передплатником отриманої інформації.

ДЯКУЄМО ЗА РОЗУМІННЯ!





ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!