Корисна інформація: Аналітичні матеріали

Рубрикатор

Корисна інформація. Аналітичні статті

Відображення в 2 колонки
  • 19 квітня 2018
    Матеріал у відкритому доступі
    Бухгалтерська, податкова й статистична звітності можуть подаватися в електронній формі. А декларація з ПДВ і податкові накладні з 2015 року, узагалі, — лише в електронній формі. Логічним кроком буде перехід на електронну первинку. Погляньмо, як нині реалізовано цю можливість...
  • 1 грудня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Фонд гарантування вкладів фізичних осіб уводить тимчасову адміністрацію в банк. Тож із цього моменту вклади, що накопичуються важкою працею, здаються вже недосяжними. У матеріалі ми розглянемо юридичне підґрунтя діяльності тимчасової адміністрації, чого очікувати підприємствам, а також які дії варто вжити...
  • 20 листопада 2017
    Фактична перевірка — це перевірка, про проведення якої дізнаєшся із самого факту її проведення. Підготуватися до неї заздалегідь, як до експромту за святковим столом, не вийде. А от знати загальні правові аспекти такої перевірки та її суть не завадить...
  • 10 листопада 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    З метою проведення засідань правління, а також приймальних днів голови правління ОСББ на загальних зборах співвласників було прийнято рішення орендувати однокімнатну квартиру, що розташована на першому поверсі будинку. Чи правомірне таке рішення та що потрібно взяти до уваги?...
  • 8 листопада 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Законодавство не передбачає можливості оформлення трудових відносин із головою ОСББ заднім числом. Та й у процесі створення і реєстрації ОСББ як юрособи голова правління ОСББ, якого на той час просто ще не може бути обрано, не бере участі...
  • 6 листопада 2017
    Для того аби залучити або утримати клієнтів, нині існує доволі широкий спектр інструментів. Як один із дієвих можна назвати розповсюдження подарункових сертифікатів, або «гіфт-карток»...
  • 1 листопада 2017
    Зі статті ви дізнаєтеся, кому та за виконання яких умов дозволено продаж алкогольних напоїв і тютюнових виробів. Також матимете максимум корисної інформації стосовно отримання ліцензій на роздрібну торгівлю алкоголем і тютюном, сплати акцизного податку, ціноутворення, застосування РРО та порядку зберігання таких товарів...
  • 12 вересня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    В ОСББ доволі часто виникають запитання щодо необхідності складання та затвердження штатного розпису. Адже типової форми штатного розпису й прямої вказівки стосовно його затвердження неможливо знайти. Тож з’ясуймо, навіщо ОСББ потрібен штатний розпис...
  • 29 серпня 2017
    Питання щодо цього виникають доволі часто, адже податківці іноді надають суперечливі роз’яснення й придумують додаткові умови звільнення від оподаткування витрат, понесених у відрядженні. Тож проаналізуймо свіжі роз’яснення ДФС...
  • 19 серпня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    У плані рахунків для відображення на теренах бухобліку розрахунків зі страхування призначено рахунок 65. Власне Інструкцією про застосування Плану рахунків бухгалтерського обліку активів, капіталу, зобов’язань і господарських операцій підприємств і організацій, затвердженою наказом Мінфіну України від 30.11.1999 р. № 291, з метою страхування майна призначено...
  • 18 серпня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    До 1 липня 2015 року мешканці багатоквартирних будинків могли офіційно закріпити за собою прибудинкову територію у власність чи взяти її в оренду. При цьому за попередньою редакцією ст. 42 Земельного кодексу України ділянка для багатоквартирного будинку передавалась у власність або оренду винятково ОСББ...
  • 11 серпня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    ...
  • 20 липня 2017
    ОСББ налічує всього 12 співвласників, які за місяць сплачують внески в загальній сумі 1100 грн, прибираємо в будинку та на подвір’ї самі. Із 1 січня 2017 року мінзарплату підвищено до 3200 грн. Виникає питання: як ми можемо виплачувати зарплату голові правління ОСББ у мінімальному розмірі, якщо внески становлять лише 1100 грн? Чи може голова ОСББ працювати 1...
  • 18 липня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Нині спеціальної форми фінзвітності для ОСББ не встановлено. Тому тут усе в цілому за загальними правилами, але з певними особливостями…...
  • 7 червня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Чи слід збільшувати суму винагороди голові правління ОСББ у зв’язку з підвищенням мінзарплати до рівня 3200 грн, якщо співвласники не готові підвищувати розмір внесків? Чи є інші варіанти?...
  • 30 травня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Витрати ОСББ перевищують суму доходів. Цільового фінансування на розрахунковий рахунок надійшло менше, ніж понесено витрат за даними бухобліку. У якій сумі фіксувати дохід від цільового фінансування?...
  • 31 березня 2017
    У цьому матеріалі пропонуємо ознайомитись із поширеними запитаннями, пов’язаними з декларуванням, які щороку виникають у громадян...
  • 30 березня 2017
    Об’єкти спадщини та доходи, отримані платником податку як дарунок від фізосіб, обкладають ПДФО та військовим збором за однаковими правилами. А отже, і їх декларування здійснюється однаково. Розгляньмо, як фізособа повинна задекларувати такі доходи, одержані в 2016 році...
  • 30 березня 2017
    Усе частіше громадяни України «шукають щастя» на чужині. Причини можуть бути різними: від отримання досвіду до банального заробітку. Розгляньмо, хто і як у таких випадках повинен оподатковувати отримані кошти й чи потрібно декларувати іноземні доходи на батьківщині...
  • 29 березня 2017
    Ця стаття стане в пригоді громадянам, які є учасниками господарських товариств, провадять операції купівлі-продажу цінних паперів й отримують інвестиційні прибутки. У ній ми нагадаємо, як розрахувати інвестприбуток і як його задекларувати в 2017 році...
  • 23 березня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Іноді співвласників багатоквартирних будинків із метою скорочення витрат обирають головами правління ОСББ осіб, компетентних у питаннях ведення бухобліку, з подальшим дорученням їм відповідних обов'язків. Але чи правильно це з точки зору чинного законодавства та які практичні наслідки такого суміщення обов'язків?...
  • 16 березня 2017
    Що є підставою (доказовим документом) для неутримання аліментів із працівника після досягнення повноліття дитини?...
  • 9 березня 2017
    Створення сайта і його подальша підтримка потребують уваги не лише технічних служб підприємства. Юристи мають подбати про його відповідність вимогам законодавства, а бухгалтери — забезпечити належний облік відповідних витрат, але спочатку — правові аспекти...
  • 22 лютого 2017
    Ініціювати необхідність присутності аудитора в інвентаризації майна може сам аудитор під час проведення аудиту фінансової звітності або ж керівництво підприємства для отримання неупередженого висновку. У такому випадку йдеться про консалтингові послуги. Розгляньмо обидва варіанти…...
  • 16 лютого 2017
    Із процедурою оформлення спадщини може стикнутися кожен (як громадянин України, так і іноземець). У частині оподаткування спадщини чинне законодавство повністю покладає цей обов’язок на громадянина. Тож розгляньмо, що потрібно знати громадянам про оподаткування спадщини…...
  • 25 січня 2017
    Проаналізуймо зміни до ПКУ щодо порядку надсилання податкових повідомлень-рішень і вимог...

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!