Облік в бюджеті: Аналітичні матеріали

Рубрикатор

Облік в бюджеті. Аналітичні статті

Відображення в 2 колонки
  • 19 липня 2018
    Працівник оформив авансовий звіт, додавши касовий чек на оплату поштових послуг із відправлення рекомендованого листа. Керівник бюджетної установи затвердив авансовий звіт, але орган Казначейства не реєструє фінансові зобов’язання, посилаючись на Порядок № 938. Чи правомірні такі дії фахівців органу Казначейства?...
  • 17 липня 2018
    За яким КЕКВ здійснювати витрати на відрядження спортсменів із інвалідністю та тренерів, зокрема на проїзд: КЕКВ 2240 чи 2250? На який субрахунок відносити ці витрати?...
  • 16 липня 2018
    Хоч новий План рахунків і типова кореспонденція діють уже півтора року, питань щодо застосування субрахунків і відображення операцій менше не стає. Також чимало питань викликає класифікування операцій на обмінні та необмінні. Тож розглянемо найпоширеніші запитання, що виникають у бухгалтерів бюджетних установ. ...
  • 16 травня 2018
    Чи можна ввести посаду головного бухгалтера до штату бюджетної установи без створення бухгалтерської служби?...
  • 18 січня 2018
    Матеріал у відкритому доступі
    Традиційно нові форми фінансової звітності були затверджені в останні дні грудня. Тому фактично в бухгалтерів не лишилося навіть часу, щоб їх проаналізувати й вивчити. А Казначейство та Мінфін за допомогою бухгалтерів уже виявили деякі неточності щодо ув’язки показників, і ми вже на порозі нових змін до щойно затверджених нормативно-правових актів. Тож спроб...
  • 3 січня 2018
    Із 1 січня 2018 року діятимуть 20 НП(С)БОДС, включаючи НП(С)БОДС 136 «Біологічні активи». Також за 2017 рік бюджетні установи вперше здаватимуть фінансову звітність у повному складі й заповнюватимуть примітки до фінансової звітності, уже не кажучи про численні зміни, унесені протягом 2017 року до нормативно-правових актів із бухобліку в держсекторі. Тому бю...
  • 29 грудня 2017
    Початок нового бюджетного року як завжди пов’язаний із прийнятими впродовж року новаціями, які запрацюють лише з 01.01.2018. Тож розгляньмо, які ж норми набирають чинності для бюджетних установ із нового року...
  • 28 грудня 2017
    Коментованим наказом затверджено нові меморіальні ордери. Їх нумерація не змінилася, а от назви й форми все ж підкоригували. Зупинімося на найважливіших нюансах заповнення меморіальних ордерів, зважаючи на нові правила бухобліку в бюджетних установах...
  • 30 листопада 2017
    Під час проведення інвентаризації виявлено, що на автомобіль та деякі об’єкти техніки й обладнання повністю нарахований знос, але вони ще використовуються. Чи обов’язково для цих об’єктів визначати ліквідаційну вартість? Чи може вона змінюватися протягом періоду експлуатації?...
  • 15 листопада 2017
    Більшість бюджетних установ мають справу переважно з безготівковими розрахунками. Проте інколи з’являється необхідність отримати готівку на відрядження та господарські потреби через касу бюджетної установи. В обох випадках доводиться оформлювати Заявку на видачу готівки. Тож, розповімо, як її заповнити...
  • 2 листопада 2017
    У рахунку «Теплоенерго», виставленому за січень – лютий 2017 року, відображені мінусові суми (загальна сума — 52 тис. грн) за окремими об’єктами (лічильниками), але за який саме період цей перерахунок, не вказано. Ревізори вимагають перерахувати ці суми до бюджету, хоча в бюджетної установи на початку року дебіторської заборгованості не було. Чи правомірна т...
  • 31 жовтня 2017
    З початку 2017 року дещо змінився порядок відображення в бухобліку подарунків, зокрема у частині відображення витрат і нарахування амортизації на безоплатно отримані необоротні активи. Тому розгляньмо, які правила бухобліку диктує нині чинне законодавство бюджетним установам...
  • 25 жовтня 2017
    За яким КЕКВ виплачувати винагороду фізособам за надані послуги (виконані роботи) по договору ЦПД? Який код застосовувати під час виплати винагороди за ЦПД фізособі-підприємцю? За яким кодом проводити видатки, якщо придбали матцінності вартістю понад 6000 грн, але на облік їх братимуть як витратні матеріали? Як здійснювати оплату, якщо запланували придбання...
  • 20 жовтня 2017
    Багато бюджетних установ станом на 1 жовтня вже проводять інвентаризацію перед річною інвентаризацією. Тому зупинімося на важливих нюансах, які потрібно взяти до уваги під час проведення інвентаризації залежно від виду активів і зобов’язань...
  • 17 жовтня 2017
    Розгляньмо, як створюють інвентаризаційну та робочі комісії, як правильно організувати процедуру інвентаризації, яких правил варто дотримуватися під час інвентаризації основних засобів, нематеріальних активів, товарно-матеріальних цінностей, грошових коштів і документів та розрахунків і як оформлюють результати інвентаризації...
  • 15 вересня 2017
    Торік бюджетна установа (неплатник ПДВ) придбала (за рахунок коштів загального фонду) пластикові лотки для паперу в кількості 20 шт. за ціною 53 грн на суму 1060 грн і 10 папок-накопичувачів за ціною 35,60 грн — на суму 356 грн. Їх оприбуткували на субрахунок 221 «Малоцінні та швидкозношувані предмети», але під час видачі в користування не списали з балансу....
  • 14 вересня 2017
    У зв’язку із запровадженням із 01.01.2017 нового Плану рахунків у бухгалтерів і досі виникає запитання: на який субрахунок віднести той чи інший вид запасів? З’ясуємо в поточному матеріалі...
  • 14 вересня 2017
    Медичний заклад отримав благодійний внесок у вигляді медикаментів (вакцини для вакцинації) на суму 12 тис. грн від благодійного фонду. Отримані вакцини було використано на безкоштовну вакцинацію. На який витратний субрахунок списувати вартість вакцин?...
  • 13 вересня 2017
    До Інструкції про відрядження внесено позитивні зміни, зокрема, уточнено порядок направлення у відрядження й максимальна його тривалість, визначення суми закордонних добових, деякі нюанси щодо підтвердження транспортних витрат і дозволено відшкодовувати суми збору за переказ коштів...
  • 12 вересня 2017
    Станом на 01.01.2017 залишки із субрахунку 401 були перенесені на субрахунок 5111. Чи потрібно відновлювати суму внесеного капіталу станом на суму раніше нарахованого до цієї дати зносу?...
  • 11 вересня 2017
    Бюджетна установа в серпні 2017 року списала комп’ютер, на який не була нарахована 100%-ва амортизація. Станом на 01.01.2017 на субрахунок 5111 був перенесений залишок зі старого субрахунку 401. Як відобразити в бухобліку списання неповністю замортизованого комп’ютера? ...
  • 10 серпня 2017
    У попередній статті ми розповіли, як скласти наказ про організацію бухгалтерського обліку з низкою додатків до нього. А сьогодні складемо кореспонденцію субрахунків (додаток 1 до неї), у якій наведемо господарські операції з урахуванням останніх змін, унесених наказом Мінфіну від 13.09.2017 р. № 571...
  • 3 серпня 2017
    Коментованим наказом унесено незначні правки до деяких НП(С)БОДС, Плану рахунків і порядку його застосування та декілька розділів Типової кореспонденції виклали в новій редакції. Тож які нововведення нам підготував Мінфін?...
  • 20 липня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Навіщо ж потрібен цей документ, якщо є положення про облікову політику? Річ у тім, що в обліковій політиці прописують процедуру, методи оцінки, що застосовуються в бюджетній установі. А решта — неузгоджені моменти щодо запровадження аналітичних форм для обліку основних засобів, запасів, грошових документів...
  • 18 липня 2017
    Правила бухобліку в бюджетних установах оновлено з 1 січня 2017 року. Тому запитань щодо бухобліку госпоперацій виникає чимало. Тож наведімо відповіді на ті запитання, що виникли під час вебінару «Бухоблік та звітність бюджетних установ: як уникнути помилок»...
  • 17 липня 2017
    Найбільше документів проходить саме через бухгалтерську службу бюджетної установи, що вимагає суворого дотримання строків. У  цьому може допомогти графік документообігу бюджетної установи, у якому чітко прописані строки складання документів, перевірки та їх подальшого руху...

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!