Облік необоротних активів: Аналітичні матеріали

Рубрикатор

Облік необоротних активів. Аналітичні статті

Відображення в 2 колонки
  • 26 вересня 2018
    Чи не найбільше запитань виникає в бухгалтерів бюджетних установ щодо визнання доходів, застосування субрахунків й обліку необоротних активів. Тому розгляньмо найпоширеніші з них...
  • 16 липня 2018
    Матеріал у відкритому доступі
    Хоч новий План рахунків і типова кореспонденція діють уже півтора року, питань щодо застосування субрахунків і відображення операцій менше не стає. Також чимало питань викликає класифікування операцій на обмінні та необмінні. Тож розглянемо найпоширеніші запитання, що виникають у бухгалтерів бюджетних установ. ...
  • 3 січня 2018
    Із 1 січня 2018 року діятимуть 20 НП(С)БОДС, включаючи НП(С)БОДС 136 «Біологічні активи». Також за 2017 рік бюджетні установи вперше здаватимуть фінансову звітність у повному складі й заповнюватимуть примітки до фінансової звітності, уже не кажучи про численні зміни, унесені протягом 2017 року до нормативно-правових актів із бухобліку в держсекторі. Тому бю...
  • 30 листопада 2017
    Під час проведення інвентаризації виявлено, що на автомобіль та деякі об’єкти техніки й обладнання повністю нарахований знос, але вони ще використовуються. Чи обов’язково для цих об’єктів визначати ліквідаційну вартість? Чи може вона змінюватися протягом періоду експлуатації?...
  • 31 жовтня 2017
    З початку 2017 року дещо змінився порядок відображення в бухобліку подарунків, зокрема у частині відображення витрат і нарахування амортизації на безоплатно отримані необоротні активи. Тому розгляньмо, які правила бухобліку диктує нині чинне законодавство бюджетним установам...
  • 25 жовтня 2017
    За яким КЕКВ виплачувати винагороду фізособам за надані послуги (виконані роботи) по договору ЦПД? Який код застосовувати під час виплати винагороди за ЦПД фізособі-підприємцю? За яким кодом проводити видатки, якщо придбали матцінності вартістю понад 6000 грн, але на облік їх братимуть як витратні матеріали? Як здійснювати оплату, якщо запланували придбання...
  • 12 вересня 2017
    Станом на 01.01.2017 залишки із субрахунку 401 були перенесені на субрахунок 5111. Чи потрібно відновлювати суму внесеного капіталу станом на суму раніше нарахованого до цієї дати зносу?...
  • 11 вересня 2017
    Бюджетна установа в серпні 2017 року списала комп’ютер, на який не була нарахована 100%-ва амортизація. Станом на 01.01.2017 на субрахунок 5111 був перенесений залишок зі старого субрахунку 401. Як відобразити в бухобліку списання неповністю замортизованого комп’ютера? ...
  • 10 серпня 2017
    У попередній статті ми розповіли, як скласти наказ про організацію бухгалтерського обліку з низкою додатків до нього. А сьогодні складемо кореспонденцію субрахунків (додаток 1 до неї), у якій наведемо господарські операції з урахуванням останніх змін, унесених наказом Мінфіну від 13.09.2017 р. № 571...
  • 3 серпня 2017
    Коментованим наказом унесено незначні правки до деяких НП(С)БОДС, Плану рахунків і порядку його застосування та декілька розділів Типової кореспонденції виклали в новій редакції. Тож які нововведення нам підготував Мінфін?...
  • 20 липня 2017
    Матеріал у відкритому доступі
    Навіщо ж потрібен цей документ, якщо є положення про облікову політику? Річ у тім, що в обліковій політиці прописують процедуру, методи оцінки, що застосовуються в бюджетній установі. А решта — неузгоджені моменти щодо запровадження аналітичних форм для обліку основних засобів, запасів, грошових документів...
  • 18 липня 2017
    Правила бухобліку в бюджетних установах оновлено з 1 січня 2017 року. Тому запитань щодо бухобліку госпоперацій виникає чимало. Тож наведімо відповіді на ті запитання, що виникли під час вебінару «Бухоблік та звітність бюджетних установ: як уникнути помилок»...
  • 27 червня 2017
    Цьогоріч склалася важка ситуація: бухгалтерів бюджетних установ лишили наодинці з низкою питань, що виникають під час застосування НП(С)БОДС. Адже багато питань, пов’язаних із застосуванням нових Плану рахунків та типової кореспонденції, є неврегульованими. Тож напередодні подання фінансової та бюджетної звітності за І півріччя зупинімося на тих запитаннях, ...
  • 20 червня 2017
    Продовжуючи тему відображення в бюджетному обліку безоплатно отриманих необоротних активів, розгляньмо ситуації з внутрішньовідомчою передачею таких активів й отриманням дарунків і благодійних внесків...
  • 15 червня 2017
    Для бюджетних установ безоплатне отримання необоротних активів – явище досить звичне. Але їх облік значною мірою залежить від того, що саме отримано та від кого. Для обліку має значення й те, передано й отримано нові необоротні активи чи частково зношені. Про це та інше поговоримо у цій статті....
  • 24 травня 2017
    Казначейство роз’яснило, за яким КЕКВ установлювати додатковий котел у котельні, оплачувати доступ до електронних видань, створення веб-сайту, придбання житла для працівників й інші актуальні питання щодо застосування КЕКВ...
  • 24 квітня 2017
    Для деяких субрахунків змінилися тільки номери, а для декотрих — іще й найменування субрахунків, але абсолютно не завжди можна співставити старий субрахунок із новим. Тому зупинімося саме на тих запитаннях, які найчастіше виникають у бухгалтерів під час застосування нових субрахунків...
  • 18 квітня 2017
    Уряд збільшив вартісну межу для списання держмайна за рішенням керівника установи, а також дозволив оприбутковувати необоротні активи, отримані після ліквідації й розбирання списаного майна...
  • 8 грудня 2016
    Унесення коректив до порядку списання об’єктів державної власності планувалося ще на початку року. Зміни, які пропонувалися в проекті, були дійсно корисними й необхідними. Їх, на жаль, поки що не внесли, а лише уточнили норми щодо погодження списання певних видів держмайна з держорганами приватизації...
  • 10 листопада 2016
    Порівняно з попередніми типовими формами з обліку та списання ОЗ, перелік форм став довшим, зникли номери форм, код ДКУД, змінився зміст більшості форм і вказівка, що це типові форми для бюджету. Такі форми тепер зможуть використовувати не лише бюджетники, а й госпрозрахункові підприємства...
  • 26 жовтня 2016
    До складу основних засобів зараховують активи, вартість яких без ПДВ — понад 6000 грн. Однак виникає запитання: як бути в ситуації, коли вартість об’єкта без ПДВ менше 6000 грн, а з урахуванням витрат на доставку й монтаж — більш ніж 6000 грн. З’ясуймо облікові нюанси...
  • 2 червня 2016
    Чи передбачена нормативно-правовими актами можливість списання бюджетною установою об'єктів основних засобів із метою розукомплектування?...
  • 31 травня 2016
    Із 10.05.2016 р. збільшено до 6000 грн (без ПДВ) вартісний критерій, за яким бюджетні установи відносять придбані матеріальні активи до малоцінних необоротних матеріальних активів або основних засобів. Розгляньмо, як ураховувати такі зміни бухгалтеру...
  • 11 квітня 2016
    Бюджетна установа придбала окремі компоненти комп'ютерів (системні блоки, клавіатури, монітори, маніпулятори (миші)). Чи уважатиметься така ситуація, що фактично оприбутковано один персональний комп’ютер? Чи не буде це порушенням обмеження щодо граничних витрат на придбання комп’ютерів?...
  • 14 грудня 2015
    Бюджетні установи наприкінці кожного року здійснюють передплату періодичних видань. Доволі часто постає запитання: як відобразити в бухобліку витрати на передплату? Розгляньмо можливі варіанти обліку оплати періодики...
  • 15 вересня 2015
    Мінфін продовжує вдосконалювати нормативно-правові акти, що визначають правила бухобліку в бюджетників, виправляючи недоліки та прогалини, що проявилися під час практичного застосування НП(С)БОДС. Розглянемо, як змінилися методичні підходи до бухобліку основних засобів і нематеріальних активів...

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!