-
Які правила оформлення інвентаризаційних документів? Яку інформацію наводити в окремих інвентаризаційних описах? Що має бути в актах інвентаризації? Чи є типові форми? Протокол інвентаризації має бути один чи декілька за групами об’єктів? Про це читайте в матеріалі...
-
Як створюють інвентаризаційну та робочі комісії, як правильно організувати процедуру інвентаризації, яких правил варто дотримуватися під час інвентаризації та як оформлюють результати інвентаризації...
-
23 жовтня 2018
Матеріал у відкритому доступі
До вашої уваги — проект Положення про порядок проведення інвентаризації, який можна взяти за основу для складання аналогічного документа на власному підприємстві...
-
Як в обліку відобразити втрати в межах норм природного убутку та понад норми? ПДВ-наслідки від списання запасів у межах норм і понад норми природного убутку. Чи є різниці з податку на прибуток?...
-
Які особливості проведення інвентаризації незавершеного виробництва та незавершених капітальних інвестицій та як правильно відобразити її результати в бухобліку?...
-
Чи слід інвентаризувати передану в оренду, а також отриману в оренду нерухомість? Якщо так, як часто її проводити? У який спосіб відображати цю інвентаризацію приміщень?...
-
Сьогодні нематактивами володіє чи розпоряджається майже кожне підприємство. Тож розгляньмо порядок їх інвентаризації, а також порядок відображення результатів інвентаризації нематактивів у бухгалтерському та податковому обліку...
-
Під час інвентаризації витрат майбутніх періодів здебільшого згадують про витрати, пов’язані з передплатою періодичних видань. А резерви та забезпечення асоціюються з резервом на оплату відпусток. Це справді найпоширеніші випадки. Однак ми спробуємо трохи розширити бачення цих понять і розкрити нюанси проведення інвентаризації...
-
У матеріалі розповімо про надлишки товарно-матеріальних цінностей (далі — ТМЦ). Знайти давно загублені цінності — завжди втіха, але, переводячи це в бухгалтерську площину, потрібно знати, як цю знахідку показати в обліку. Також з’ясуймо, які податкові наслідки матиме така операція...
-
Доволі часто за результатами інвентаризації виявляють розбіжності між даними бухгалтерського обліку та фактичною наявністю цінностей. Такі розбіжності називають інвентаризаційними різницями. Розгляньмо, як обліковувати пересортицю у випадках, коли нестач більше, аніж залишків, і навпаки...
-
Інвентаризація запасів є дещо складнішим процесом, аніж інвентаризація основних засобів. А все тому, що для визначення фактичної кількості запасів потрібно належним чином їх виміряти, зважити, перевірити, чи відповідають вони критеріям визнання активом тощо. І це в умовах постійного переміщення запасів зі складу. Після таких процедур результати перевірки слі...
-
Інвентаризація основних засобів — один із найвідповідальніших етапів роботи інвентаризаційної комісії. У матеріалі ми ознайомимося із головними організаційними моментами інвентаризації основних засобів і обліком виявлених розбіжностей...
-
Інвентаризувати потрібно не лише ТМЦ, але й кошти. І якщо з інвентаризацією готівки все більш-менш зрозуміло, то про інвентаризацію коштів на рахунках у банках бухгалтери інколи забувають. У цьому матеріалі ми розповімо про інвентаризацію коштів на рахунках у банках...
-
Усе на підприємстві хоча б раз на рік слід інвентаризувати. Не є винятком і каса підприємства. Тож з’ясуймо, які особливості інвентаризації готівки в касі підприємства...
-
У штаті підприємства один працівник — керівник. Чи можна для проведення інвентаризації затвердити склад інвентаризаційної комісії з однієї особи?...
-
Підприємства зобов’язані проводити інвентаризацію активів і зобов’язань, під час якої перевіряються та документально підтверджуються їх наявність, стан і оцінка. Що загрожує підприємству за непроведення обов’язкової інвентаризації?...
-
Проведення річної інвентаризації наразі є актуальною темою для кожного бухгалтера. У зв’язку із цим зосередимося на 10 основних моментах, які потребують уваги бухгалтерів для ефективного проведення річної інвентаризації...
-
Чи включається до складу доходу юрособи-єдинника вартість надлишків товарів, виявлених за результатами інвентаризації?...
-
У ході інвентаризації було виявлено основні засоби, які повністю замортизовані. Чи потрібно їх списувати з балансу? Чи можна і надалі експлуатувати основні засоби, залишкова вартість яких дорівнює нулю?
...
-
Під час проведення інвентаризації перед складанням фінзвітності було виявлено, що вартість верстату (обліковується у складі основних засобів) явно не відповідає його справедливій вартості. Чи обов’язково проводити уцінку? Якщо так, які наслідки в бухгалтерському та податковому обліку? До цього дооцінок й уцінок не проводили....
-
Унаслідок проведеної інвентаризації було встановлено надлишок основних засобів. Документів, які б підтверджували факт їх придбання, — немає. Як відновити такі документи? Які облікові наслідки виявлених під час інвентаризації основних засобів?...