Інвентаризація

  • slidebg
    «Інтерактивна бухгалтерія» — ми ПЕРШІ зі свіжими змінами!
    щоденна газета, база аналітичних матеріалів, нормативні документи, корисні функції
    для бухгалтерів та керівників
    .
Тариф
Газета+
95 грн
за 1 місяць
199 грн
за 1 місяць
Тариф
Преміум
299 грн
за 1 місяць
Настав час для проведення річної обов’язкової інвентаризації. І насамперед керівник підприємства має потурбуватися про призначення інвентаризаційної комісії. Проте при цьому часто постають запитання на кшталт:
• кого включати до інвентаризаційної комісії?
• скільки осіб має до неї входити?
• хто її очолюватиме?
До того ж чимало проблем виникає й щодо процесу інвентаризації. Цей процес, зокрема, передбачає:
• виявлення фактичної наявності активів;
• перевірку повноти відображення зобов’язань, коштів цільового фінансування, витрат майбутніх періодів.
Порядок проведення інвентаризації кожного з таких об’єктів відрізняється та має свої особливості.
Проблемним є й питання документування інвентаризації, адже для цього немає спеціально затверджених форм.
Отже, у розділі «Актуально: Інвентаризація» зібрано найважливіші питання, які ми розглянули в аналітичних статтях і новинах.

ПІДПИШІТЬСЯ НА РОЗСИЛКУ
і щодня (у робочі дні) отримуйте підбірку свіжої аналітики та новин!