Вимоги до електронних документів для здійснення обміну та до засобів надсилання документів такі:

1. Формат документа повинен відповідати Формату (стандарту) електронного документа звітності суб’єктів господарювання (наказ Міндоходів від 29.11.2013 р. № 729).

2. Формат транспортного повідомлення відповідає вимогам уніфікованого формату транспортного повідомлення при інформаційній взаємодії платників податків і ДФС.

3. Електронний документ надсилають засобами телекомунікаційного зв’язку SOAP.

4. Для криптографічних перетворень використовують сертифіковані засоби ЕЦП, що відповідають законодавству України. Такі засоби наразі використовують для підписання та шифрування електронних документів, що подають до ДФСУ.

Також ДФС оприлюднила Інструкцію з використання програмного забезпечення, яку розміщено за посиланням.

До уваги платників податків і розробників програмного забезпечення!

ДФС повідомляє, що з 16.06.2017 р.:

  • підписання електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюють окремим сертифікатом, призначеним для накладання електронного цифрового підпису — Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792906.cer;
  • зашифрування електронних документів для сервісу обміну розрахунками коригування кількісних і вартісних показників до податкових накладних в електронному вигляді між контрагентами здійснюють окремим сертифікатом, призначеним для шифрування — Шлюз ДФС (Сервіс обміну документами 2017)-5792907.cer.

Офіційний портал ДФС

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»