На офіційному сайті ДФС у відкритій частині електронного сервісу «Електронний кабінет платника» 01.12.2017 буде розміщено договори про визнання електронних документів для перегляду та надання платникам можливості подальшого приєднання до договору за основним місцем обліку.

У зв’язку із запровадженням із 01.01.2018 інформаційно-телекомунікаційної системи «Електронний кабінет» відповідно до наказу Міністерства фінансів України «Про затвердження Порядку функціонування Електронного кабінету» від 14.07.2017 р. № 637 можливість подання Заяви про приєднання до Договору забезпечуватиметься починаючи з 01.01.2018.

З метою створення комфортних умов для доопрацювання розробниками власних програмних забезпечень, а також формування та подання платниками Заяви про приєднання до Договору за формою згідно з наказом Мінфіну «Про затвердження Порядку обміну електронними документами з контролюючими органами» від 06.06.2017 р. № 557 (даліНаказ № 557) електронні формати такої Заяви (а також Повідомлення про надання інформації щодо ЕЦП, Заяви про припинення дії Договору, Повідомлення про припинення дії Договору) розміщено на офіційному веб-порталі ДФС у розділі «Електронна звітність/Платникам податків про електронну звітність/Інформаційно-аналітичне забезпечення/Реєстр електронних форм документів/Реєстр форм електронних документів (перелік сервісних запитів)».

У період із 01.12.2017 по 01.01.2018 Договори укладатимуться за формою, що діяла до набрання чинності Наказом № 557.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»