Для вдосконалення процедур ідентифікації та автентифікації клієнтів під час надання послуг електронного цифрового підпису внесено зміни до Регламенту Акредитованого центру сертифікації ключів Інформаційно-довідкового департаменту ДФС.

Зміни набудуть чинності через 10 календарних днів із дня їх розміщення (публікації) на сайті АЦСК ІДД ДФС (із 11.12.2017), після чого інформаційне наповнення ресурсу буде приведено у відповідність до цих змін.

Крім цього, наказом Інформаційно-довідкового департаменту ДФС «Про затвердження форм реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису» від 29.11.2017 р. № 150  затверджено нові форми реєстраційних документів:

  • Договір про надання послуг електронного цифрового підпису;
  • Реєстраційна картка (для фізичної особи);
  • Реєстраційна картка (для юридичної особи);
  • Додаток до Реєстраційної картки;
  • Заява про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа;
  • Додаток до заяви про зміну статусу посиленого сертифіката відкритого ключа.

Нові форми реєстраційних документів для отримання послуг електронного цифрового підпису набувають чинності 11 грудня 2017 року.

Форми реєстраційних документів попереднього зразка прийматимуться віддаленими пунктами реєстрації користувачів АЦСК ІДД ДФС до 08 грудня 2017 року включно.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»