Законодавством чітко роз'яснено дії суб'єктів господарювання під час тимчасового відключення електроенергії.

Якщо на період виходу з ладу РРО або в разі відключення електроенергії розрахункові операції проводяться з використанням книги ОРО та розрахункової книжки, після встановлення відремонтованого (резервного) РРО або відновлення постачання електроенергії необхідно провести через РРО суми розрахунків за час роботи з використанням розрахункової книжки, а також відповідно до контрольної стрічки (у випадку обнулення оперативної пам'яті) - за час роботи, що передував виходу РРО з ладу або відключенню електроенергії, окремо за кожною ставкою податку на додану вартість, акцизного податку або іншого податку (збору), після чого слід виконати Z-звіт. За потреби виконується операція "службове внесення" на суму готівки, що зберігається на місці проведення розрахунків. Використання книги ОРО, зареєстрованої на РРО, передбачає: наявність книги ОРО на місці проведення розрахунків, де встановлено РРО; підклеювання фіскальних звітних чеків до відповідних сторінок книги ОРО; щоденне виконання записів (у разі здійснення розрахункових операцій) про рух готівки та суми розрахунків, при цьому дані за сумами, отриманими від покупців (клієнтів), та дані за сумами, виданими покупцям (клієнтам), записуються окремо; у разі виходу з ладу РРО чи відключення електроенергії - здійснення записів за обліком розрахункових квитанцій.

Наказом Міністерства фінансів України "Порядок реєстрації та ведення розрахункових книжок, книг обліку розрахункових операцій" від 14.06.2016 р. № 547, не передбачено здійснювати запис в КОРО про відсутність електроенергії.

Також, ДФС повідомила стосовно отримання довідок про відключення електроенергії.  Порядок їх використання для підтвердження використання РК законодавством не передбачено.

ІПК ГУ ДФС у Запорiзькiй областi
від 05.04.2018 р.
№ 1459/ІПК/08-01-14-07-09

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»