З 01 жовтня 2018 року набули чинності зміни до порядку фінансування страхувальників, відповідно до яких роботодавцям надано можливість подавати заяви-розрахунки для фінансування допомоги за листками непрацездатності, по вагітності та пологах, на поховання, які надаються за рахунок коштів Фонду соцстраху, у електронному вигляді із застосування електронного цифрового підпису ЕЦП.

Станом на сьогодні кожна четверта заява-розрахунок подається страхувальниками через клієнтське спеціалізоване програмне забезпечення – звітує Фонд соцстраху.

Крім того, у електронному вигляді також можуть подаватися повідомлення про виплату коштів застрахованим особам, що надсилаються упродовж місяця з дня здійснення виплат. Окремо відзначено, що за заявами-розрахунками, які були подані до 28 вересня 2018 року включно, повідомлення подавати не потрібно.

 

Про заповнення оновленої форми заяви-розрахунки читайте у матеріалах газети «Інтерактивна бухгалтерія»:

Для отримання доступу до матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»