Що прийнято розуміти під локальними нормативними актами підприємства та як їх правильно оформити? Звісно, йдеться передусім про кадрові документи та регламенти із питань оплати праці, з якими найчастіше зіштовхуються й бухгалтери. Минулий тиждень був присвячений розробці локальних нормативних актів на підприємстві.

Локальні нормативні акти підприємства: порядок оформлення та прийняття

Штатний розпис: підстави для розробки, етапи й затвердження

Особливості складання штатних розписів бюджетних установ

Колективний договір на підприємстві: особливості розроблення, укладення та виконання

Положення про відрядження: як скласти для підприємства + ЗРАЗОК

Положення про оплату праці: підстави та порядок запровадження

Правила внутрішнього трудового розпорядку + ЗРАЗОК

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»