Національне агентство з питань запобігання корупції нагадує, що 01.01.2019 розпочався черговий етап подання особами, уповноваженими на виконання функцій держави або місцевого самоврядування, щорічних декларацій за 2018 рік.

Важливо пам’ятати, що безпосередньому поданню декларації може передувати виникнення питань у зв’язку із завершенням терміну дії КЕП (кваліфікований електронний підпис) або його втратою, зміною електронної пошти, а також питань щодо вимог до відображення тої чи іншої інформації у декларації, вирішення яких потребуватиме додаткового часу. Тому НАЗК просимо декларантів перевірити чи можна без перешкод зайти до Реєстру та чи маєте всю необхідну інформацію для заповнення декларації.

Крім того, на сайті НАЗК доступна оновлена інформація, яка допоможе вам у заповненні та поданні декларації. Детальніше читайте за посиланням.

Також 07.11.2018 набрав чинності Закон України «Про електронні довірчі послуги», а Закон України «Про електронний цифровий підпис» втратив чинність. Тож враховуйте це при отриманні  кваліфікованого електронного підпису.

 

Електронний цифровий підпис: нематактив чи витрати? Відповідь на це запитання читайте в матеріалі газети "Інтерактивна бухгалтерія" за посиланням.

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" -  скористайтеся ТЕСТОВИМ 3-денним доступ до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»