Підприємства, установи, у т. ч. громадські організації осіб з інвалідністю, ФОП, в яких за основним місцем роботи працює 8 і більше осіб, реєструються у відділеннях Фонду соцзахисту інвалідів за своїм місцезнаходженням і щороку подають цим відділенням звіт про зайнятість та працевлаштування інвалідів (далі - звіт), відповідно до ст. 19 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Порядок подання підприємствами, установами, організаціями та підприємцями, що використовують найману працю, звітів та інформації, необхідної для організації працевлаштування осіб з інвалідністю, затверджений постановою Кабміну від 31.01.2007 р. № 70 «Про реалізацію ст. 19 і 20 Закону України «Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні».

Відповідно до вищезгаданого Порядку звіт роботодавці подають (надсилають рекомендованим листом) щороку до 1 березня відділенням Фонду, в яких вони зареєстровані, за формою № 10-ПІ (річна).

Зверніть увагу!

Звіти надаються тільки в паперовому вигляді безпосередньо до територіальних відділень Фонду соцізахисту інвалідів або надсилаються рекомендованим листом.

За повідомленням Фонду соціального захисту інвалідів.

 

Про що має знати роботодавець і як йому уникнути штрафних санкцій при поданні звіту читайте у матеріалі.

Для отримання доступу до вищезазначених та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»