Кабміном було схвалено розроблений Мінфіном проект закону «Про внесення змін до Податкового кодексу України щодо удосконалення адміністрування місцевих податків і зборів».

Так, нині на органи місцевого самоврядування покладено обов’язок щодо подання до контролюючих органів копій рішень щодо ставок та пільг місцевих податків і зборів, але не визначеними залишаються вимоги щодо формату рішень (крім рішень щодо податку на майно), а також форми та способи їх передачі. На практиці, органи місцевого самоврядування приймають рішення в довільній формі, що унеможливлює будь-яку систематизацію ставок місцевих податків і зборів, і, відповідно, наповнення бази веб-порталу ДФС.

З огляду на це, положеннями законопроекту пропонується:

  • запровадити уніфіковану форму інформації щодо ставок та пільг за всіма місцевими податками і зборами та порядку надання її органами місцевого самоврядування до контролюючих органів;
  • скасувати обов’язок органів місцевого самоврядування щодо щорічного прийняття рішень про встановлення місцевих податків і зборів;
  • не поширювати дію законодавства щодо здійснення державної регуляторної політики та регуляторної діяльності на рішення про встановлення місцевих податків та зборів, прийнятих на підставі і на виконання вимог ПКУ.

 

Про деякі новели, пов’язані з адмініструванням одного із місцевих зборів, читайте у матеріалі «Турзбір-2019: як застосовувати нові правила» сервісу «Інтерактивна бухгалтерія».

Для отримання доступу до цього та інших матеріалів сервісу "Інтерактивна бухгалтерія" - скористайтеся  ТЕСТОВИМ 3-денним доступом до сервісу.

Бухгалтерський сервіс «Iнтерактивна бухгалтерія»